dan före dopparedan...

Nu ere 3 timmar kvar till julafton och jag har satt mig i fotöljen hos farmor och farfar och väntar in julafton.
Med knäck i min mun, och hoppades på Love actually i tvrutan, men det blev sagan om ringen istället för dom har inte tv3 här i Fågelsundet om man inte har en box. Och datan i knät så tar det nog inte så lång tid att klockan ska bli över tolv.
(Och nu blev det reklam.)
Julgranen är färdig fixad och julklapparna ligger under den för ett år sen var man utomlans och inte brydde sig om att det var jul man bara låg vid stranden hela dagarna, såå skönt! (Vill gärna åka tillbaka dit... :) 

Jag var med Matilda i måndags och vi hade en sista filmkväll innan julen och nyår. Och det blev typ 7 filmer vi kollade på och två påsar med chippedippe. Tack Matilda :D Det var jätte kul och jag kommer att sakna dig! syns nästa år xD

Nu ska jag kolla mer på filmen hare bäst! god jul! Puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0