new years. snart...

30 december. Om en månad, 30 januari, fyller Matilda 17 grattis till henne, då ska får man sjunga :)
I går var jag ganska duktig för att jag tränade :P Nu lussnar jag på musico fick nya Amanda Jenssen skivan och den är jävligt bra lyssnar på den om och om igen. jag gillar mest "Sing me to sleep" och "I choose you". "HAppyland" och oxå grymt bra...

Idag har det inte hänt så mycket tog lite söta kort på min katt när han sov med nya system kameran jag fick i födelsedags present :) (tack!)  

I morgon ska jag någ ta en liten prommis och ta kort på naturen runt ringvägen, (det har man ju inte har gjort förut...) och vara med Matilda :)

Hare Bäst, Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0