ojhoppsan....

Det var ganska länge sen jag skrev i bloggen. Men jag ska bättra mig... Hoppas jag.

Iallafall har jag och Matilda varit ute i helgen i Huvudstaden och kollat på New Moon, igen, med två andra kompisar, Vronica och Josefin.
Vi började med att handla lite "mat" på coop, sen skulle Veronica gå till någon Japanska affär precis vid södra stn, Hon köpte en jätte god glass med sötade bönor (Jag vet att den inte lät så god men det var den!) Sen gick vi till lägenheten på Söder och lämnade våra saker. Gick till bion och skulle hämta ut biljetterna och sen var det bara och vänta på Josefin som skulle komma med halv8 tåget. 

Och när hon kom så var det bara att äta fort och typ springa till bion. Väl på Bion så kunde varken jag eller Veronica sluta le när en av karaktärerna kom in i bilden, han som spelade jacob, Matilda blev försjust i Edward och Jossan har jag iingen aning om vem hon log åt.....

Sen gick vi hem och började spela kort... Inget mer med det.... :P

Nu ska jag springa till bussen. Hare Bärst <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0