Förkyld.

Hallå hallå,

Igår efter skolan åkte jag till stallet i Sorunda och red, Matilda kom och väntade på mig när jag var klar kom storebror och hämtade och och vi skulle köpa mat, såklart blev det pizza ingen orkade laga mat. Jag och matilda hade film kväll och vi kollade på Idol, äntligen åkte Rabhi ut ur Idol, Och sen blev det Djävulen bär Prada och Hannah Monana filmen och sen blev det en till film tror jag men jag kommer inte i håg vilken det var och vi gick och la oss vid 6 på morgonen.

Och vaknade vi klockan 1 och då åt vi upp chipsen som var kvar från i går och sen åt vi upp glassen som också från i går det var vår brunch.

nu kollar jag på vem som får gå vidare till final i körslaget och det blev team ola och team stefans grattis till dom :) Team ola's andra framträdande när dom hade leende guld bruna ögon låten tyckte jag var lite gullig xD

Och sen börjar jag bli förkyld igen inte så kul jag som hade bara varit frisk i några veckor...
Ska kolla på nån film på 3an nu Hare Bäst, Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0