På Akuten. igen....

I dag har man varit på Akuten igen. Jag och mamma var där i kanske 1-1,5 timmar. Inte så kul. Så min stor tå är typ trippel så stor med förband och allt.

Så idag har jaglegat hemma och kollat på filmer, 27 dresses, Holiday, ett Gossip Girl avsnitt från i går och ofc. Twilight, again!

Nu kollar jag på ett till Gossip Girl avsnitt på kanal5 från förra säsongen. Och nu tog den slut...

Igår hade jag match i Salem mot Salem och det blev vinst för oss med ganska mycket tror jag. Jag gjorde 2 mål men ett gilldes inte för dommaren blåste frikast när jag släppte bollen, det var as snyggt, rätt i krysset.

Och efter matchen åkte jag hem till mormor och morfar och åt lunch/middag. Och efter det åkte jag till Cilla och gratta henne på födelsedagen. (Grattis.)Sen var det bara att åka till jobbet och jobba lite.
 Och när man kom hem kollade jag och mamma på Wallander den engelska versionen.

 Den var ganska bra faktist. Sen helt plötsligt var dagen slut ch man skulle gå och lägga sig...

Hare Bäst, PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0