Home!

Jag orkade inte skriva igår. så jag skriver lite nu.
Vi kom hem från Sundsvall i söndags kväll typ vid 22.30 och det var såååå skönt att sova i sin egen säng istället för att sova i en bädd soffa osm kändes att sova på ett stengolv.

På Cupen vann vi 3 matcher och spelade 1 lika, så vi gick direkt till semi-final och fick möta Skogås, Som vi förlorade, spelade inte så bra som vi kunde men när man har fått gå upp klockan 5 på lördagen och söndagen, sen spela match klockan 7.40. Men bra jobbat tjejer nu är det 1 cup kvar tills laget läggs ned, så jävlar blir det synd om dom lagen vi ska möta i Aranäs Open. Även om jag inte ska spela så tar jag lite mer awsome kort på matcherna :P

Läste klart 1 bok idag, the Vamprie Diaries idag och har borjat på den andra, spännande xD

Hare bra puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0