1 vecka i Portugal, 1 vecka utan kläder. fortfarande inga kläder.

Har inte haft tillgång, och inte velat ha tillgång till dator, när jag var och stekte i Portugal förra veckan, kom hem i tisdags.
När jag packade mitt bagage förra veckan var man lika mycket bra i tid som vanligt, alltid dagen innan.
Jag tog med mig typ alla kläder som jag använder och 4 par skor, favvisar och lite finare sandaler i guld. Min bästa perfym, nya klänningen som jag köpte typ 2 dagar innan jag åkte och kamera laddare, träningskläder och spring skor. Ja det mesta.

Vi åkte till Arlanda, jag åkte med mamma, bror och moster, fast innan åkte vi till SF, Svensk Filmindustri i Solna där moster jobbar, och hämtade upp henne. Planet gick klockan 18 tror jag så man behövde ju inte gå upp tidigt iaf :)
vi chekade in och så när vi kom fram till Arlanda och allt gick bra tills vi kom fram till portugal och skulle hämta vårt bagage och mamma, moster och bror tog sitt bagage och där stod jag utan bagage. Först när dom stannade bandet fattade vi att min väska var borta. Vi gick och anmälde den och dom sa att dom skulle höra av sig om dom hittade väskan.

Några dagar senare ringde Arlanda och sa att dom inte hade hittat väskan över hela världen men bagaget hade registrerat sig att den flög från Arlanda men sedan försvunnit. Hur det nu kan komma sig...

Det kom inte fram under reseveckan och inte nu heller, så nu har jag typ inga sommar kläder eller skor, jag är väldigt glad att jag inte packade ned mina converse!
Och det bästa är att jag kanske inte får nåågon ersättning heller. Jävla bajs skit!

Är bara lite små arg på försäkringsbolaget och de som tappade bort mitt bagage! (men jag köpte skit snygga solbrillor i Portugal :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0