teknik utvecklings redovisning i morgon, ångest...

Ah, imorgon är det då fredag som man hurrar över. Men fredag är också dagen som man brukar ha läxförhör och/ eller redovisningar. Så klart har jag båda, som säkert många har, redovisning muntlig om teknikutveckling, jag ska prata om Filippa Knutsson aka filippa K. Det ända jag vet om henne är att hon är mode designer... Och sen är det nått konstigt engelska förhör, som känns mer som ett prov, ett kapitel och alla ord i texten. Jag som inte har så bra när minne måste plugga minst 1h per dag i typ 4dagar ( okej jag kanske överdriver men jag har dåligt när minne iaf.) Och vi fick läxan i onsdags och jag hade ingen tid att plugga på onsdagen och idag har jag pluggat i minst 1h men jag kan ändå inte alla ord. Fan oxå jag gillar inte engelska B och inte den nya engelska läraren, har bara haft honom i typ 1 vecka ;p Aja, nu ska jag sova har ingen sov morgon i morgon... idrott första timmen. Tudeloo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0