år 2010's julklappar.


översta raden f.v. Eclipse box, glee första säsongen, Dermalogica ansiktstvätt produkter, nagelkitt, Brauns epilator

andra raden f.v. två linnen (vitt och grått) ett par spring tights, presentkort på h&m och stadium, nessesär, schampo och balsam.

nedersta raden f.v. två tjocka leggins, en tunika svart. 

 ett rosa mobil skal ( till undersidan av mobilen)

 Två talvor

 Och ett par raggsockor som mormor har stickat till mig.


Tack för alla fina paket jag fick :D
fick några till när jag firade jul med pappa den 25 december dem kommer upp sen inkl. mina födelsedags paket :)

Hej svejs :D 
Imorgon fyller jag år grattis till mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0