Jullovets första riktiga dag.

Onsdagen den 22 December, första dagen ( den riktiga första dagen) på jullovet.
Har inte gjort nånting viktigt i dag, plockat in och ur diskmaskinen och hängt tvätten.

vaknade när mamma gick, runt 8, och jag kunde inte somna om så jag la mig i soffan och satte på en film medans jag åt frukost, jag kollade på filmen Killers som jag tyckte var ganska bra och sen vid lunch kollade jag på, så klart, Hannah Montana; The Movie. Fast än jag ville se Wild Child som är hos pappa.
Nu är det Jims Värld på tv6 och jag ska nog slumra lite i soffan innan jag ska gå ned till gymmet och träna Body Combat och innan jag ska springa lite på Cross Trainern.

Ska ned till bokhandeln och hämta ut min favorit bok series sista bok som kom till dem i går kväll. Kan inte vänta :D

I morgon ska jag och mami åka till Farsta och jag, som är alltid sist ute, ska köpa julklapparna till de som ska få. Har inte köpt en ända julklapp...

AJA, god natt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0