Farsta centrum

Hello, Idag har jag och mammsen varit i Farsta Camtrum och bytt ett par spring tights som jag fick av henne i julklapp´ och fixat till en klocka, aducation by Jet Set, en sån som man kan välja färg jag fick en cerise med bling runt om, som var för stor, nu sitter den perffa :P
Igår var jag i Ösmo simhall med tjejerna som jag tränar i handboll. Hela laget var där och simmade i typ 2-3 timmar så när jag kom hem var man aptrött.


Ush, på torsdag börjar skolan. jag har ungefär glömt allt som vi har lärt oss förra terminen... Men det kommer iaf bli skönt att man får något att göra på vardagarna istället för att sova till 12 och sen inte kunna göra så mkt för det blir mörkt fort.

Just nu knarkar jag Amanda Jenssens nya album, Happyland, SÅÅÅ jävla bra. Om man gillade henne i idol så kommer man gilla skivan ännu mer. "I've got you, who needs them? They'll just hurt me in the end. Only you, I don't mind. A better friend is hard to find. "

HAre bääst, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0