man är ju Bäst på att skriva inlägg!

Yes, jag får då pris i att vara den mest aktiva på blogg.se 
elr kanske inte...

Kommer inte skriva mkt nu heller för man har ju jobbat i snart 3 veckor på Nynäs Bostäder, upp klockan 5.45 och vara på jobbet kl. 7 och jobba till kl. 16 , puh!
Och nu ska jag gå och lägga mig och sova lite. Fast jag har en jävla geting i mitt rum som inte hittar till fönstret eller till dörren. Jag kommer inte våga somna. 

Kul att Billy och Robert är i de sista 3 som ska dansa solo för att få vara kvar i So You Think You Can Dance-tävlingen. Men killar behöver att åka ut ur den tävlingen för det är typ 3 tjejer kvar av 9 tävlande. 
Aja måste sooova!

Natti natti! :)        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0