får skriva det jag skrev i går natt nu, för internet la av....

Japp igår, eller nu i förrgår, var det Storebrors student. Det var jätte trevligt och massor med sol och värme. Sånt gillar vi.
Mamma bjöd på Italienskt buffe och med cupcakes som jag gjorde 12 på natten dagen innan. Och mormor tog med sig två tårtor. Det blev mycket att äta och det finns mycket kvat att äta, då slipper jag laga någon lunch i morgon :)



Idag, eller i går, var det Skogås handbollsdag på en liten äng i Skogås, från kl. 10 till kanske 14-15. Det var skinande sol där med och nu har jag nog blivit lite brunare på benen, Yes!
Det var alla lag från Skogås handboll som var där och spelade en match var, vi som är både juniorer och damer fick spela då två matcher, men man spelade match i sin årsgrupp, tjejer mot killar eller om lagen ville fick dom blanda tjejer och killar. Vårt lag fick spela mot killarna och ja det gick väl sådär om jag får säga det....

Näh nu håller jag på att somna, dax att krypa ned i sängen och sova lite.
Det är ju sommarlov så man får sova hur länge man vill!!!! :D

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0