Love Sthlm 2010.

Hejsan hoppsan igår hade bror fotbollsmatch i haninge, vann med 3-2. Efter matchen åkte jag, mor, bror och moster till Söder och åt på Taco Bar innan det var dax för Sex and the City 2. Bror ville inte se den filmen så mamma och han kollade på Robin Hood medans jag och moster kollade på SATC 2.
Filmen var ganska bra bättre än vad alla tidningar har sakt, älskade bröllopet! :P

Efter tog vi en promis till Kungsan och kollade lite på Sanna Nielsen (stavning?) när hon sjöng på scenen. Sen gick vi runt folkmassan och gick tillbaka till morfars lägenhet där vi hade ställt bilen på hans parkerings plats och jag, mamma och bror åkte hem till Nynäs och moster gick hem till sig.

Hemma satte vi oss i soffan och somnade till lite och när jag gick och lade mig i min säng tog jag med min dator och gick in på abc.com och kollade på Grey's Anatomy sesong avslutning del2. Nu vill jag se början av nästa sesong! Den som kollar på Grey's har mycket roligt/tråkit/gråt att vänta sig (jag säger ingenting!)

Dax att åka till ica och handla middag. Hej svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0