Mysig midsommar afton med mammi.

På midsommar afton var jag med mamma och vi firade inte midsommar så mycket.
Vi blev bjudna på midsommar lunch hos Mohlins, gamla vänner. Det var sill, potatis, köttbullar, prinskorv som lunch och efterrätt blev det glass och jordgubbar. Det var väldigt gott och väldigt trevligt :)
Jag och mamma kom hem runt 17. Medans mamma satt vid datorn, som är i hennes rum, låg jag i sängen och tog en liten powernap. Elr det var en powernap på ca. 1½ timme (oops!) Men den var behövande! Var ute i solen i flera timmar så jag blev lite off.

Efter napen började vi laga middag, kött med ugnspotatis och tatziki (stavning?) det var perfekta köttbitar och dom var sååå goda! Efterrätt tog vi till kvällens film på tv3, Georgia Rule. Ganska bra film.
Efterrätt fick jag välja så det blev, dela på 1 Ben & Jerry glass (strawberry cheese cake.) Jordgubbar och lite smågodis (fast dom åt vi medans vi fixade i ordning maten.) och sen ugnsbakade chips.
Det var mkt gott!
På kvällen/ natten/ efter filmen tog vi en liten kvälls promis runt sandhamn. Sen tog energin slut och jag gick och lade mig med ljudbok i öronen.

På dagen åskade det och vi fick en regnskur men nu är det fint igen , jippie!
Ut och lägga sig i solen, Hej svejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0