Twilight Movie Night!

Yes! Jag fixade tre biljetter till Twilight Movie Night som är den 29 juni. Jag är helt uppe i varv. Har inte sovit så mycket för jag skulle kolla om biljetterna släpptes kl 00 eller vid 8 och det blev 7 så jag sov väl från kl halv 1 till kl 6 så det blev inte så mycket sömn...

Jag tycker att man ska kunna köpa biljetterna till Fan-eventet på Hovet oxå på sf.se men det går så klart inte. Sp jag ska åka till huvudstaden och så i kö och hoppas att jag ska få en biljett.. :/

Fan om jag inte får nån xD

 


Det är jätte solit och varmt i nynäs såååå skönt har shorts och t-shirt och låga ljus rosa converse och såklart solglajjor :) Jag var i skolan i max 10 min för jag skulle städa skåpet och det hade jag redan gjort men jag hade min matte bok kvar som jag skulle ta hem. Det var skönt att få det gjort så i morgon är det ingen skola för mig, städa skåpen skulle man göra antingen i dag eller i morgon så :D
Och på fredag är det en liten avslutning sen är det SOMMARLOV!! :D (samma dag har vi test i Skogås på handbollen *SUCK!!*)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0