Fiiiilmkväll.

Igår var det filmkväll  med Matilda och vi hade Chips, Dipp, lakrits bilar, glass ch såklart filmer.
Matilda hyrde The Ugly Truth med Kathrine Heigl och Gerad Butler, Management med Jennifer Aniston, och sen blev det Good Luck Chuck med Jessica Alba. Alla tre filmer var jätte roliga så vi skrattade hela kvällen.

När vi skulle sova satte vi på filmen Sällskapsresan Mallorca. Fast jag somnade typ 15 min efter.
Men sen på morgonen efter kollade vi på resten av filmen och så kollade vi på 2:an. Vi kollade oxå på The Ugly Truth igen.

Sen åkte Matilda hem och jag åkte hem till pappa och fick middag och sen kollade vi på Melodifestivalen 2:a chansen. Fast jag tyckte att Pauline skulle gå vidare. Lät lite som hennes andra låtar hon har sjungit.
Nu kollar jag på Stardust med Charlie Cox, Robert De Niro, Sienna Miller och Ben Barnes har en liten roll på ca. 10 min.  Och nu tog den slut.

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0