Sunnerbyhallen.

Ligger i sängen och kollar fb och bildebe inget roligt hade hänt där inte. Annars händer det inte så mycket, igår kväll kollade jag och mor på Män som hatar kinnor-serien på svt1. Första avsnittet var bättre än filmen, så den får plus :P

Ska snart dra iväg till Sorunda och kolla på när tjejerna har sin sista hemma matchen (tror jag). Sen ska Skogås komma och prata lite med laget, det blir inget lag för oss nästa år så vi ska gå till andra lag eller sluta helt, och det blir inte heller nått damlag... Och jag har ingen aning om vad jag ska göra för det blir ganska jobbit att pendla i 2 timmar fram  och tillbaka till en träning. Och sen har jag ju -98:orna som jag tränar och det vill jag fortsätta med. 
Det är typ bara 1 lag som jag vill spela med, där känner jag folk, och jag kommer inte platsa i det laget,

Så jobbit, jobbit känns det just nu inom handbollen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0