Hej torsdag kväll utan några bra tv-serier... :(

Så där ja, nu har jag äntligen packat klart till resan till Kungsbacka och Aranäs Open. (Jag har bara några små saker kar, typ som linsburk.) Jag fick ta mammas stooora väska, igen... Jag har använt den till typ alla cuper och mamma har inte använt den än. Hoppsan :O)

Tränade på gymmet idag, medans mamma hade pass. 30min på Crosstrainer, 10min på roddmaskin och sen kanske 30min fot-/knärehab. Lyssnade på schlagermusik när jag styrketränade. Kunde typ alla låtar xD
Imorgon ska jag göra fruktsallad till tågresan, (MUMS!!!)

Börjar bli jätte trött, ska duscha och sen gå och lägga mig i sängen.
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0