HELVETE!!!

Fan, I går når jag skulle träna för första gången med Skogås så började det bra, gick bra att springa och så.
Vi delades uppp i två gruppen, 9 metare och kanter, vi skulle träna kantskott och det var ett hiner så vi skulle hoppa högre och hålla ut på hoppet. 

Jag sa att jag vill testa först utan hinder för jag inte hade tränat på typ 10 veckor, så jag tog ut på svängen så jag hoppade förbi hindret och då ville inte kroppen att jag skulle landa på båda fötterna, på höger fot, så jag landade på vänster fot och där låg det en matta som jag landade fel med foten på så TADA,  jag vrickade vänstra foten.

Jag kan ju gå och så, så jag antar att det inte är en stukning. Och sen typ 2 tjejer efter mig  stukade foten hon landade oxå fel på mattan. så det är inte bara jag :D ( jätte glad för det! men synd om henne så klart!)

Hoppas att jag kan vara med på Aranäs utan skador tack. Men om jag inte kan det så får jag åka med och hoppas på att det blir solsken! xD

Hej svejs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0