Lååååånghelg :D

Yes det är långhelg snart. om typ 3 timmar för mig. :D
2 lektioner kvar snart :)

Vi hade Nationella prov i Matte A idag. USCH!! Det gick inte så bra, fattade inte sista frågan :/
Efter skolan blire att åka hem till pappa och hämta luftmadrassen och sovsäcken. Så man har någonting att sova på i helgen när jag och laget ska åka till Kungsbacka, nära gbg, och spela Aranäs och jag kan vara med :D
Det kommer att bli så kul :) Vi kommer att möta lag som, HK Aranäs, Kärra HK och Kv.IK Sport. Det är bra lag vi möter men det kommer att gå bra, tagga till redan nu, ( som om jag inte redan är det xD )
Och på Fredag åker vi till Kungsbacka med tåg tar typ 5 timmar. :D

Vill inte läsa ut boken som jag läser just nu. Vatten melonen, men en av karaktärerna är så jävla dum i huvudet så jag vill slå honom. Så jag måste läsa ut för att få reda på vad huvudpersonen gör med honom. (döda honom!!)

Hej svejs :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0