kuul lördag! eller inte...

"vad gör du en lördag kvälll?"
"sitter och pluggar fysik som jag inte fattar nått av...."

Orkar verkligen inte med Fysik längre, har aldrig gjort heller men jävla bajs saker man ska lämna in som man inte får tid med på lektionerna, ända tiden man har tid,
Ist får man göra dom på lördags kvällarna. Jag vill bara sova nu!!!!
Jag är helt slut i korppen.

Tränade i en timme Body Combat klockan 9.45 och sen vid 17 var det handbolls match med dam 4an, inte så jobbig match men iaf. Hade sen träning i fredags 19- 21 kom hem vid 22 sen gick och lade mig i sängen vid 24, upp vid 7.30. Grattis! Gillar inte de sena handbolls träningarna vi har för tillfället....

Dax för att plugga igen, tjoppalong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0