omg, ett inlägg...

Ja nu har jag gjort två inlägg på två dagar, otroligt eller hur! Jag tycket det i alla fall.
Idag är det söndag och det betyder Body Pump, fast jag avbokade mig. Så idag är det bara prat med Anki om ett 12-veckors pogram. Som innebär viktnedgång, plus/ minus 10kg. (Har stannat på en vikt nu, har hållit på sen juni, och jag behöver lite hjälp och då är det bara och fråga chefen.) Fast jag har klarat mycket själv när det gäller min vikt och jag behöver liksom lite ny insperation.
Jag gillar min kropp som den är men jag vill att det ska gå lättare att spela handboll, snabbare fötter och bättre kondis och det är därför jag gör det. Så om 12 veckor kommer jag bli snabbast i laget, typ...

Mina ben är fortfarande lite trötta från igår, eller dem är nog chockade dansa var väldigt jobbigt. Nu är det dags att äta omelett som mor min har lagat.

Tjohej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0