This is it.

Jag har nu för första gången har jag sett hela This is it filmen och den var bra. Det skulle ha varit en cool show.
Fasiken vad bra de dansade. Önskade verkligen att jag hade fått de generna från min farmor som har varit en dansare i hennes yngre dagar. Jag har sett bilder på henne när hon dansar och hon såg väldigt bra ut.
Jag kanske skulle ha börjat på dans när jag var yngre, nu känns det lite sent. Men man får dansa i huset och låstas att man kan dansa bra... :P

Mohlin/ Nilsson familjen, som är granne med pappa, är här och har tittat på Melodifestivalen med oss och haft lördagsmys. De är kvar än så länge men antar att det ska hemåt snart, eftersom klockan är över 24. Och en ny dag har börjat.
Tydligen enligt de två horoskopen jag har läst ska jag ha en romantisk söndag samt romantisk kärleks vecka... Hmmm, kanske inte för min del dock. Men jag skulle även ha en bra ekonomi vecka vilket är bra för mig, mina pengar är redan slut. Linser är inte billiga att köpa.  

Katten som är hemma hos mamma har det mysigt i soffan och spinner som i helvetet, bäst att gosa.
Hejsvejs :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0