första dan i sälen

Idag var det första dagen i sälen och i morgon är det den stora dagen :D Idag har alla utom jag och mor och morfar åkt skidor. Jag kan verkligen inte åka skidor samt jag vågar inte med min fot och knä. Men ist har jag tränat, jag sprang på springmaskin och crosstrainer. Vi åt lunch alla tillsammans, 18 st :-o och det blev pasta och köttfärssås, mycket nyttigt fast nu blire pizza till middag. Bror "tvingade" mig att dricka upp två päron cider när vi var på after-ski. Taskigt jag vet ;D Jag köpte ett par skid byxor idag oxå, ett par lila/rosa. Mycket fina. Ska senare ska jag köpa en matchade gul hade jag tänkt... har gula detaljer på byxorna så det kommer se asbra ut :) Tjoohej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0