Jillian Michaels.

Jag kollar just nu på Losing it with Jillian som går på kanal 5.
Ett bra VÄLDIGT bra program för vardagliga personer som är överviktiga i USA.
Hon verkade som en riktig bitch i The biggest Loser men i hennes egna pogram är hon en riktig ängel, hon vill verkligen hjälpa människorna som har sökt till pogrammet. Ja, om hon behöver kan hon verka bitchig men om personen som inte vill lyssna på henne fast de kom med i pogrammet behöver de en bitchig Jillian.
Annars är hon hur gullig som helst. En riktig förebild.
Och en sak till jag gillar med henne är att de ändå får sina gosaker fast med måtta, hahah de gillar jag mycket. För om man vet att man absolut inte får äta gosaker då vill man ha det mer.

Snart ska jag ned till gymmet och träna Body Pump och sen springa lite på cross trainern. Ikväll ska jag och mor till storebror som har flyttat hemifrån, han gjorde det för snart 2 veckor sen och vi har fortfarande inte varit hemma hos honom, aja baja! Vi blev bjudna på middag och samtidigt bjudna till att se handboll VM hos honom. Väldigt trevligt. Heja Sverige!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0