Packa Packa Packa!!!!

Wiiie! om typ 7 timmar bär det av Sälen, Dalarna, för att gå på min älskade mosters bröllop.
Ett litet vinter bröllop i en liten kyrka, hur mysigt som helst! Jag kommer, med antagligen min bror plus en fotograf, ska fota lite. Se hur de kommer se ut sen...
Jag som "alltid" är i god tid hittade min klänning förra veckan, i lördags eftermiddag om jag ska vara exakt. Men jag kan faktiskt säga att jag kunde inte leta efter en klänning innan för de skulle jag inte kunna ha nu :D
Men jag har iaf en fin och en halv bra, nu hoppas jag bara att den fina inte går sönder innan bröllopet.

Jag håller på att packa men det går VÄLDIGT långsamt men framåt, sakta men säkert om jag ska säga det själv. Mor min får snart spunk på mig och henne själv, vi har sakt i en timme snart att vi ska packa klart det sista men ja, här sitter vi och kollar på NCIS på tv3.

Ska nog ta ut mina ögonlinser och sätta på mig glasögonen, mina ögon är torra så jag ser nästan inte tvn...

Tjohej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0