The wedding day!

Jaha nu har dagen kommit för min moster att lämna familjen och gå över till en annan familj, vilket, tycker jag är bra för hennes del :P
Stress stress stress är det lite i våran stuga, mormor är frisör och hon ska fixa alla flin har flickors hår. Hon har förfixat mosters och mammas hår nu innan de ska iväg till sminkning. 
Jag har precis duschat och smörjt in mig med BodyButter så jag luktar nu Mango, mumsfillibabba x)
Med sminkning och hår får jag improvisera lite, fast jag har bestämt att det ska vara lite rockigtvågit hår sen fick jag låna min mammas och mosters smink och se om det hjälper - och de har mycket mer smink än vad jag har i min sminkväska, mycket lite puder, maskara, rouge och en kajal. Så jag tror att många har mer smink än vad jag har. Fast jag har typ 30 olika nagellack färger ;-) 
Idag är det orange naglar, as coolt :D

Jag kommer nog blogga med min mobil när bröllopet närmar sig ännu mer och senare på kvällen när det är middag annars så hörs vi i morgon med lite bilder.

Dags att strycka klänning
Tjoo hej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0