Vampire Academy.

Jaha, nu var den serien slut ur Rose's perspektiv.
Den sista boken ur serien har jag nu läst ut. sträck läste ungefär hela natten, jag hörde postbilen köra förbi utanför mitt fönster i går natt/ i morse runt 3. Och jag fortsatte läsa direkt när jag vaknade.
Jag tänkte även ut hur det hela skulle sluta, ett slut jag älskade när jag läste klart boken. :D

Jag tror jag även erkänner att Vampire academy är mycket bättre än Twilight, även om de serierna inte är densamma men...

Den stora frågan kvarstår; Vad ska jag läsa nu??!
Jag hade tänkt köpa de böcker ur serien jag inte har. Jag lånade de fyra första böckerna av bibblan och jag vill gärna ha dem vid min sida om jag vill läsa de igen, som jag vill nu.

Jag kan inte gå till bokhandeln idag, för de har stängt, och jag är för ung att köpa böckerna på nätet. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills jag kan läse böckerna igen.

Aja, dax för lunch. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0